• 09-05-2008, 23:32:58
    #1
    Kişisel blog'umu kurma amacıyla aldım bu domain'i.

    Sizce nasıl bir domain ?
  • 09-05-2008, 23:36:09
    #2
    Kulağa hoş geliyor aslında, maddi bişi diyemicem ama web tasarım portalı olabilir.
  • 10-05-2008, 01:54:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Güzel domain hocam. Kulaga arkadaşın dediği gibi hoşgeliyor. bLogda GüzeL gider..

    İyi Çalışmalar
  • 10-05-2008, 02:49:28
    #4
    tam blogluk domain ercancım

    yazmaya başla artık hehe
  • 10-05-2008, 02:52:06
    #5
    Bence kişisel blog için 3 karakterli net ler şık durur. (9l0 hariç)
  • 10-05-2008, 02:55:08
    #6
    Öncelikle yorumlar için teşekkürler.

    Bana telafuzu çok hoş ve akılda kalıcı geldiği için aldım bu domain'i.

    Şimdi temasını hazırlıyorum , görsel işlemler bittiğinde başlıcam yazmaya

    Teşekkürler , kolay gelsin.