• 23-04-2008, 22:36:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bilen bilir, deep dish grubunu.
    grubun kendi sitesi
    Deep Dish Official Site
    az once Default i regledim.
    Bu da Google'da Deep Dish arama sonucu:
    deep dish - Google zoeken

    SIZCE bu domaini nasil degerlendirebilirim? hemen satmali miyim yoksa ugrasmak mi lazim vs, tum oneri ve fikirlerinize acigim
  • 24-04-2008, 01:33:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel grup güzel domain.
    meraklısını bulman lazım
  • 24-04-2008, 01:36:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel grup güzel domain.
    meraklısını bulman lazım
    tesekkurler yorumunuz icin.

    turkiyede de meraklisi cok ama yurtdisinda daha iyi bir satis olacagina eminim.

    ilk defa sans bana guldu ve boyle bir domain yakaladim su andan itibaren ne yapmami onerirsiniz? pr3 domainim var acaba direk buna mi yonlendirsem ne yapsam?
  • 24-04-2008, 02:22:26
    #4
    e-bay'de satabilirsin. Türkiyede satacağın rakam maksimum 100 ytl olur. E-bay de bakarsın xxxx lere çıkmış rakam...
  • 24-04-2008, 12:22:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    su fiyattan asagi sakin satma, ya da hemen satma siteye sunu sunu kur, sunu yap ondan sonra sat diyen, fikir verecek yok mu? arkadaslar yardimci olun lutfen, duzgun bir domain yakaladim ve en iyi sekilde satmak istiyorum. Turk'e satmayacagiz yani sonucta, keklemesinler beni
  • 24-04-2008, 21:27:31
    #6
    fan kitlesi illa bulunur açık arttırma yapıp yabancı forumlarda sitelerde satışa çıkar iyi bir ücret alabilirsin
  • 25-04-2008, 01:29:37
    #7
    Vallahi şu fiyattan aşşağı satma diyemeyiz sana çünkü yabancı piyasa bizim piyasadan çok farklı.

    Burda bu domain'e 50$ derler , orda 500$ eder.

    Ama bide bakarsın ; burda 500$ derler , oraya gidersin 5$'a satarsın

    Fiyat kestirmek zor.

    Güzel domain yakalamışsın gerçekten ama fazla heyecan'a kapılma , koy bir tarafa dursun bence..
  • 25-04-2008, 12:46:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi şu fiyattan aşşağı satma diyemeyiz sana çünkü yabancı piyasa bizim piyasadan çok farklı.
    Burda bu domain'e 50$ derler , orda 500$ eder.
    Ama bide bakarsın ; burda 500$ derler , oraya gidersin 5$'a satarsın
    Fiyat kestirmek zor.
    Güzel domain yakalamışsın gerçekten ama fazla heyecan'a kapılma , koy bir tarafa dursun bence..
    koy bir tarafa dursun derken bos bos mu dursun, wordpress ile biseyler mi ekleyeyim deep dish hakkinda ya da sedoya falan mi park edeyim? degerini dusurecek bisey yapmak istemiyorum da

    bir de e bay disinda yabanci bir r10 tarzi site biliyorsaniz en azindan nabiz yoklayayim
  • 25-04-2008, 14:43:00
    #9
    erhangulsum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koy bir tarafa dursun derken bos bos mu dursun, wordpress ile biseyler mi ekleyeyim deep dish hakkinda ya da sedoya falan mi park edeyim? degerini dusurecek bisey yapmak istemiyorum da
    bir de e bay disinda yabanci bir r10 tarzi site biliyorsaniz en azindan nabiz yoklayayim
    BURADA bi satılığa çıkart bakalım.Burada alıcı bulabilir.