• 15-04-2016, 00:58:12
    #1
    Ucuzkartvizitci.com düşürmeyi planlıyorum ama sizinde fikrinizi almak istedim

    Teşekkürler
  • 15-04-2016, 15:02:34
    #2
    Sizin için özel bir önemi yok ise backorder yapmaya değmez. Backorder veren çıkacağını düşünmüyorum. Sizden önce alan olursa da büyük ihtimal bu konuyu okuyup, alıp, size satmak için kaydeder. Düşünce kaydedebilirsiniz.

    Şahsen ben boşta olsaydı da almazdım
  • 15-04-2016, 20:28:23
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keşke kayıt ettikten sonra sorsaydınız.
  • 16-04-2016, 14:21:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kartvizit şu anda para kazandırmayan birşey hocam çoğu matbaa, ucuz kartviziti hediye yapıyor artık çünkü fabrikasyon üretimle fiyatlar çok düştü 1000 kartvizit çok komik rakamlara maloluyor toptan üreten firmadan, ben 2001 yılında 500 adet kartvizite bir yarım altın bir de 10 lira para almıştım kuyumcu müşterimdem (ucuz kartvizit yapıldı), o zamandan bu zamana kartvizitin düştüğü durumu tahmin et hocam, artık bu iş yapılmaya değmez, kartvizit.com bile uğraşmaya değmez
  • 16-04-2016, 22:04:14
    #5
    Sevgili arkadaşlar Yanlış anlaşıldı. Ucuzkartvizitci.com ben de Bir çok Kartvizitciye mail attım ilgilenmediler o nedenle düşürmeyi düşünüyorum dedim. Sizin de fikrinizi almak istedim