• 12-04-2008, 14:27:33
    #1
    merhaba arkadaslar aranıza yeni katıldım.merak ettigim bir konu var sizce bu domainler ne kadar eder?en son sivasspor.neti satmıstım 600e bunlar edermi o kadar tesekkur ediyorum cevabınız icin simdiden.

    *besiktasim.org
    *besiktascarsi.net
    *denizciler.net
    *hit10.net
    *o-ne.net
  • 12-04-2008, 15:43:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hit10.net bence iyi para eder $xxx
    besiktascarsi.net dün akşama kadar iyi para ederdi sanırım ( hehehe tamam tamam kızmayın)
    besiktascarsi.net bence beşiktaş çarşı keyword lerinde başarılı olabilir.Benim beşiktaş deninde aklıma hep çarşı gelir bu nedenle benim gözümde $xxx diyorum.
  • 14-04-2008, 01:17:40
    #3
    digerleri pek ise yaramaz sanırım yorumun icin tesekkur ederim arkadasım
  • 14-04-2008, 02:05:42
    #4
    ThE_Unforgiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hit10.net bence iyi para eder $xxx
    besiktascarsi.net dün akşama kadar iyi para ederdi sanırım ( hehehe tamam tamam kızmayın)
    besiktascarsi.net bence beşiktaş çarşı keyword lerinde başarılı olabilir.Benim beşiktaş deninde aklıma hep çarşı gelir bu nedenle benim gözümde $xxx diyorum.
    Vermiyorsun ya x'leri , at boldan gitsin

    hit10.net 25 YTL diyorum ,

    BesiktasCarsi.net 40 YTL diyorum

    Ama o arkadaşın söylediği gibi bol x'li ücretler bekleme
  • 14-04-2008, 02:12:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hit10.net Reg Fiyatı
    besiktascarsi.net ise Ytl xxx Edebilir
  • 14-04-2008, 02:28:15
    #6
    Hit10.net 25 Ytl
    Besiktascarsi.net 30 Ytl

    Ama bunlar sadece domainlere verilen fiyat, bi site yapıp güzelce işlersen o siteleri xxx fiyatlara satabilirsin
  • 14-04-2008, 02:30:33
    #7
    besiktasim.org o-ne.net denizciler.net de regfee sanırım yorumsuz kaldıgına göre )
  • 14-04-2008, 03:24:05
    #8
    Meraktan soruyorum acaba denizcileri reglerken bahriyeli olarak mı düşündün?
  • 14-04-2008, 09:03:15
    #9
    Barhalli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meraktan soruyorum acaba denizcileri reglerken bahriyeli olarak mı düşündün?
    denizde yasayan denizle alakası olan insanların bulusabilecegi bir yer olarak gecti aklımdan birde bir ilin ilcesi vardı denizciler diye onun icin kaydetmistim.