• 01-04-2008, 09:22:35
    #1
    Olumlu olumsuz görüşlerinizi bekliyorum, sizce değeri nedir?
  • 01-04-2008, 09:37:52
    #2
    35 ytl edecegi düşüncesindeyim ama projelendirmek daha mantıklı..
  • 01-04-2008, 09:42:20
    #3
    regx4 eder diye düşünüyorum.ama arkadaşın dediği gibi projelendirmek için güzel bir dom.
  • 01-04-2008, 10:06:57
    #4
    Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar replendiniz
  • 01-04-2008, 23:37:17
    #5
    domaini almakta kararsız kalşmıştım..
  • 02-04-2008, 00:45:04
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domaini almakta kararsız kalşmıştım..
    Kısmet