yeni regledim.ulkemizde en cok kullanılan isim "mehmet" biliyorsunuz.ama genel olarak mehmet değil de memet deriz..abimin ismi "mehmet" ama ona 1 kere bile mehmet dememisimdir bundan yola cıkarak regledim domaini.
kısacası ederi nedir sizce.hiç para etmez belki bilmiyorum ama yorumunuz merak ediyorum