• 28-03-2008, 16:38:58
    #1
    Sizce Lehim.net domain'i ne eder?








    _____________
  • 28-03-2008, 19:53:54
    #2
    Şöyle güzel bir düşüncem var güzel kardeşim açıklayayım şimdi, 4 harfli premium karakterden bahsediyorlar yani abcdef... klm... vs gibi fazla kullanılan ve xqw gibi 6 tane en az kullanılar harfler var bu lehim kelimesi ingilizce olarak düşünürsek iyi bir şey edebir ama ileride çünkü 4 harfli premium karakterli .net domani bitmiş bu da 5 harfli onu düşündüm.
    İkincisi Türkçe lehim kelimesi için düşünürsek alacak kişi bulursan iyi olabilir ama o da şans yani değerinin pek iyi olduğunu düşünemedim.
    Tabi ben daha doğrusunu iyisini bilmeyebilirim belki değerlidir ama bana böyle geldi.