• 29-07-2015, 22:11:11
    #1
    E-kirala.net sizce nasıl arkadaşlar. Geleceği parlakmı
  • 29-07-2015, 22:18:17
    #2
    Hayır değil.
  • 29-07-2015, 22:24:56
    #3
    Daha önce "insanlar belli zamanlarda kullanmadıkları şeyleri kiralasa tutar mı" demiştim herkes negatifti. Ama ben hala inanıyorum, örneğin benim gopro kameram varsa evde boş duracağına çalışsın Karşılıklı kitap kiralayanlar olabilir, veya böyle tek kullanım için alınmayacak bir sürü şey kiralayabilir insanlar. Ben zamanında bu iş üzerine baya kafa yormuştum, gelecekte nasıl geliştirilir nasıl reklam yapılır vs birçok soruya cevap aramıştım. Tek kişi girmek istemezseniz pm atabilirsiniz.
  • 29-07-2015, 22:32:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence güzel alan adı. Öyle ahım şahım değil ama kötü de değil 6/10 bence.
  • 29-07-2015, 22:48:22
    #5
    Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.

    Bilirsiniz bu halleri. Kafamda deli sorular