arkadaşlar merhaba
neyesem .com sizce nasıldır değeri(Fiyat) sizin gözünüzde nedir ?
neyesem .com sizce nasıl ?
17
●830
- 07-07-2015, 20:21:45bence çok güzel hayırlı olsunlimonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2015, 20:24:25o kadar güzel ki karnım acıktı düşünlimonluck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-07-2015, 20:36:29domain güzel ama başarısı tamamen ne kadar yatırım yapılacağını bağlı
n11.com domaini liseli bir çocukta duruyor bile olabilirdi ama yatırım yapıldı ne hale geldi, gibi gibi