• 15-04-2015, 14:13:03
    #1
    Selam Arkadaşlar,

    Site ismi hakkında yorumlarınız alabilir miyim?

    esofmanlisefket . com
  • 15-04-2015, 14:16:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu nedir hocam?
  • 15-04-2015, 14:29:07
    #3
    naaptinmudursen.com dan daha güzel bir domain.
  • 15-04-2015, 14:33:41
    #4
    cezmikalorifer.com gibi olmuş çok güzel bir mizah sitesi olur.
  • 15-04-2015, 14:34:09
    #5
    Düşünmeden 1000 tl veririm düşünsem vermem
  • 15-04-2015, 14:49:49
    #6
    Her 2 bölümde 1 bununla alakalı skeç yaparlarsa iyi reklam olur
  • 15-04-2015, 16:34:58
    #7
    Yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 15-04-2015, 16:49:32
    #8
    Şevket mi şefket mi?

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-04-2015, 16:50:42
    #9
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şevket mi şefket mi?

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Doğrusu Şevket, ama bizdeki Şefket Hocam