• 30-03-2015, 21:31:56
    #10
    Hayırlı olsun @Mf.Rub; hocam.

    Benim soyismimin düşmesi 10000 de 1

    Kucuk.Com
  • 30-03-2015, 21:32:26
    #11
    Hayırlı olsun hemşehrim.

    Ben geçen hafta kendi soyadımı alayım dedim 10bin dolar istediler.
  • 30-03-2015, 21:42:02
    #12
    Teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için

    @kralmchalen; güney koreliler sanırım dreamwiz.com dan mail alıyor benim domaini aldığım kişide ordan almış ve iyi bi pazarlıkla 10.000'den 1 sıfır sildirebilirsin o derece
  • 30-03-2015, 21:45:31
    #13
    Hayırlı olsun koleksiyonun son parçasıda okey.
  • 31-03-2015, 12:22:24
    #14
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar güzel yorumlarınız için

    @kralmchalen; güney koreliler sanırım dreamwiz.com dan mail alıyor benim domaini aldığım kişide ordan almış ve iyi bi pazarlıkla 10.000'den 1 sıfır sildirebilirsin o derece
    DomainNameSales.com'dan Brooke N. Hernandez diye bir elemanla görüşüyorum 50 Dolar teklif verdim olmaz dediler
  • 31-03-2015, 12:34:30
    #15
    Ben de soyadımı aldım bir süre önce.
    Boşta olduğunu görünce çok şaşırdım, eskiden doluydu çünkü.
    Yakında bizim canavar doğacak, Aile Blogu yapmayı düşünüyorum.

    iltekin.com
  • 31-03-2015, 12:36:34
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soyismi geçtim, Jenerik bir domain
  • 31-03-2015, 17:01:45
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hayırlısı olsun, bende böyle birşey istiyorum ama mümkün değil
  • 31-03-2015, 17:39:58
    #18
    isim@soyadi.com kullaniyorum. kartvizitlerde baya hos duruyor. hayirli olsun