• 05-03-2015, 18:59:02
    #10
    Bence o 9 kişi Giyim olarak okumuştur hocam. Dikkat etmesem az kalsın bende güzel domain diyecektim.
  • 05-03-2015, 19:01:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence o 9 kişi Giyim olarak okumuştur hocam. Dikkat etmesem az kalsın bende güzel domain diyecektim.
    İşte güzel olanıda bu olsa gerek teşekkür ederim yorum için.
  • 05-03-2015, 19:40:31
    #12
    Bende giyim olarak okudum. Qiyim nasil birseydir ki.
    Cok zor bir domain yinede basarilar.
  • 05-03-2015, 19:53:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende giyim olarak okudum. Qiyim nasil birseydir ki.
    Cok zor bir domain yinede basarilar.
    Logo'da yanlış anlamaya yol açacak bir durum olduğunu sanmıyorum, zaten başlıktada belirtmiştim. yinede logoyu değiştirdim.
  • 05-03-2015, 21:30:10
    #14
    E-ticaret'in yanı sıra kombin örnekleri yapabilirsiniz farklı bi tarz tuttturmalısın bence haftanın trendleri gibi. onumuzdeki kış neler olacak giyimde tasarımcıların hikayesi veya tasarımların hikayesi gibi.

    domain konusunda değişik bi domian çalişmana bağli ama arkadaşlarinda dediği gibi giyim olarak algilandiysa boşa gidebilir sağlam reklam ve logo bu işteki sorunu çözebilir diye düşünüyorum.
  • 05-03-2015, 21:35:58
    #15
    Pek iyi deqil qibi Yinede hayırlı olsun. Mesala ben arkadaşıma telefondan siteyi söylemeye kalksam nasıl olacak kiyim mi diyecem. Hacı giyim ama başında ki g değil Q mu diyecem. Yani sıkıntılı bir isim.
  • 06-03-2015, 08:00:43
    #16
    Bir önceki yorumumu aynen şu an tartışılan konu olan G için yani giyim için yapmıştım.

    Domain Q ise kusura bakmayın sektörel bile değil.
  • 06-03-2015, 08:46:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    SpyMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret'in yanı sıra kombin örnekleri yapabilirsiniz farklı bi tarz tuttturmalısın bence haftanın trendleri gibi. onumuzdeki kış neler olacak giyimde tasarımcıların hikayesi veya tasarımların hikayesi gibi.

    domain konusunda değişik bi domian çalişmana bağli ama arkadaşlarinda dediği gibi giyim olarak algilandiysa boşa gidebilir sağlam reklam ve logo bu işteki sorunu çözebilir diye düşünüyorum.
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek iyi deqil qibi Yinede hayırlı olsun. Mesala ben arkadaşıma telefondan siteyi söylemeye kalksam nasıl olacak kiyim mi diyecem. Hacı giyim ama başında ki g değil Q mu diyecem. Yani sıkıntılı bir isim.
    Maa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki yorumumu aynen şu an tartışılan konu olan G için yani giyim için yapmıştım.

    Domain Q ise kusura bakmayın sektörel bile değil.
    On kişiden dokuzu alışveriş yaptı bile geri iademiz mümkün değil

    Şaka biyana;
    Domain hala benim gözümde güzel ve gideri olduğunu düşünüyorum..
    laleli, osmanbey tekstil ürünlerinin merkezidir, bu gözler ne markalar gördü. ''Qiyim'' ''qiyim'' kimbilir ileride markalaşmış bir hal alır ve beni utandırır..
    Gönül isterdiki sandığınız domaini 96 yılında reg yaparak bugünlere taşımak fakat bu mümkün değil..
    Konu amacına ulaştı zaten yorumlar için çok teşekkür ederim..
  • 06-03-2015, 10:24:01
    #18
    okunusu uysaydı güzel derdim anca okunuşu ile yazılışı birbirine ters olduğu için sıkıntılı ve göreceli.

    örneğin bende Qrye.com var bunun gibi.

    yinede sağlam reklamla kabullendirilemeyecek birşey değil.