captain adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurankursu.Net
14
●850
- 04-03-2008, 04:18:09bu arada sadece ucumuz varız heraldeBarhalli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baska tık yok
neyse hayırlı olsun
- 04-03-2008, 04:35:20<konudışı> evet bencede bu saatte zaten normal bi insan ayakta durmaz bende normal oldugumu savunmuyorumtegv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes yatar biz ayaktayız herkes ayakta olur biz anca o zaman uyuruz yarasa gibi
</konudışı>
- 04-03-2008, 21:50:24sub domain olayını yaparsan iyi yerlere gelcegi kanısındayım .
iyi çalışmalar simdiden
- 04-03-2008, 21:58:09Teşekkür ederim, wordpress mu'nun Türkçe dil dosyasını bulamadım bi türlüdreamweav3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SeniSeviyorum!BE - Ãcretsiz Blog Hizmetleri, Blog Servisi, Blog, Seni Seviyorum, SeniSeviyorum, AÅk, Sevgi burası yapmış ama kendisine de ulaşamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşlar olursa gerçekten çok mutlu olurum.
kolay gelsin
baska tık yok