• 29-08-2005, 01:33:54
    #1
    elimde bence çok güsel bir domain var, FenerbahceStore.com.

    Bunu sizce ne yapayım ? Satayım ? Fenerbahçe ürünleri satayım ? anti-fener sitesi yapayım

    Yani boş durmasını istemiyorum, yararlanmak istiyorum bu domainden, sizce ne yapmalı ?
  • 29-08-2005, 01:45:52
    #2
    hiç bi işe yaramaz fenerium varken guzel blog sitesi olurboş domainler blog a kamapnyası
  • 29-08-2005, 01:49:01
    #3
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    hiç bi işe yaramaz fenerium varken guzel blog sitesi olurboş domainler blog a kamapnyası
    Neydi o F.bahçe - Galatasaray maçı be
  • 29-08-2005, 01:50:25
    #4
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Neydi o F.bahçe - Galatasaray maçı be
    dimi(on karakter
  • 29-08-2005, 01:52:12
    #5
    online satış mağazası yapabilirsin ama fenerbahce tescilli bir marka biliyorsun yani bunu nasıl yapacaksın bir fikrim yok bu arada Arkadas ın fikride güzel bu şekilde mizah siteside olabilir
  • 29-08-2005, 01:59:55
    #6
    Misafir
    Günlerden 30 Aralık 1911 - Istanbul'un her yani sismis, denizi kabarmis dalga dalga, lodos kiyameti desek yerinde olacak
  • 29-08-2005, 02:30:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eğer ordaki yazı fenerbahce değilde bjk olsaydı köşe olmuştun
  • 29-08-2005, 08:57:33
    #8
    malesef ufak takimlar bjk ve gs store ile yetiniyor biz Fenerium onun icin o domaini en iyisi fenerium.com a yonlendirerek bir sevap islersin
  • 12-07-2009, 22:18:53
    #9
    Fenerbahce Store - Fenerbahce Sports Club Official Online Store için herkes tutumaz dedi, uzatmadık gitti fenerbahçe aldı resmi satış sitesi yaptı iyimi

    Bir daha sormayacağım r10dan domain iş yaparmı diye