• 25-11-2014, 20:41:04
    #1


    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 26-11-2014, 19:20:52
    #2
    Çokmu kötü
  • 26-11-2014, 19:59:49
    #3
    Bence domain guzelde sektor kotu
  • 27-11-2014, 06:10:06
    #4
    Domain bence de güzel ama bende sektördeyim rakipler zorlu çok mücadele gerekiyor ben foruma çevirmeyi düşünür oldum sitemi.
  • 27-11-2014, 18:52:19
    #5
    Domain biraz uzun geldi ayrıca sektörde baya rekabetli. Hayırlı olsun