Sizce moda - model domaini nasıl ?
5
●181
- 31-10-2014, 12:35:02biraz sermaye diyebilirizSinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:35:02 -->-> Daha önceki mesaj 12:29:49 --
yorumunuz için teşekkürlerbLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-10-2014, 21:39:10yorumunuz için teşekkürler. kafamda tam şemasını çıkartabilirsem başlıcamsio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
