• 26-10-2014, 21:37:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar , elimde önceden bulunan ve içime sinmeyen bir domain var. Sizce değerlendirilir mi yoksa uğraşma mı diyorsunuz Durum nedir sizce ? Site açmalımıyız

    haberkafa kom
  • 27-10-2014, 11:22:35
    #2
    Uğraşma.
  • 27-10-2014, 11:24:18
    #3
    Seninde içine sinmemiş nasıl olsa hiç uğraşma başka işlere yoğunlaş daha iyi.
  • 27-10-2014, 13:11:25
    #4
    Beğenmiyorum çünkü aldım öyle duruyordu @Kopanzell; , @SinneR38; Öyle kalsın en iyisi.
  • 27-10-2014, 17:38:11
    #5
    Denemekle zaman kaybetme derim.
  • 27-10-2014, 19:06:37
    #6
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemekle zaman kaybetme derim.
    Domain aramaklar vaktimiz hep boşa gidiyor yalnız
  • 01-11-2014, 12:44:31
    #7
    Domain bence iyi değil Daha iyi domainler bulmanız lazım.