• 01-10-2014, 15:34:57
    #19
    RocKSceN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo 10 numara olmuş domain ise 8 numara [emoji12]
    Teşekkürler. Yakında logo tasarıma başlamayı düşünüyorum Genelde yorumlar logoya doğru olduğu için

    ydlgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanın tabi hocam beğendiyseniz
    Bence güzel. Sempatik bi slogan sonuçta İllegal'i tam anlamıyla anlatıyor
  • 01-10-2014, 22:19:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hayirli olsun hocam. Guzel domain