• 25-08-2014, 16:37:37
    #10
    Anasayfa da ilk 3 e gir günlük 1,5-2 k Hiti var.
    Tbm'ler 0.06 ile 0.10 tl arasında. Reg parasından fazla verdiysen kötü olmuş.
  • 25-08-2014, 16:44:15
    #11
    guzel domaınler
  • 25-08-2014, 16:51:38
    #12
    tramer sorgu gibi bişeyler olsa süper olur.
  • 25-08-2014, 17:13:52
    #13
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle güzel bir sistem yapsanda tramere her sorgulamada 4 TL vermesek
    Hocam tramer kazancı ordan geliyor zaten.
    Onu ücretsiz hayatta yapamaz. Lakin şu varki kendilerine aylık bir ücret karşılığı ücret veripte sistemi bağlayabilirse , ozaman kullanıcılarına aylık sabit bir ücret
    ile sınırsız yada günlük 5 sorgulama ile yada 10 tl ye 30 işlem yapılabilir
    diye bağlayabilir.

    Takvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudan çok uzağım hocam coder arkadaşlara danışmak lazım mümkünse zaten projelendirmeyi düşünüyorum benim aklımda paravan olarak kullanmak vardı makaleler vs. ancak dediğinizde olabilir
    Arkadaşların dediği gibi projesi zaten belli.

    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zor hocam dediğim hatta mümkün değil ücretsiz olması çünkü tramer denilen yer devlete bağlı yanlış hatırlamıyorsam devlet alıyor bu parayı bizden. Paravan yapıp bu güzel domaini heba etme derim. Biraz araştır neler yapılabilir diye blog olmayan bir site aç derim ben.
    Devlete bağlı bir kurulum değilde. Özel bir şirket.
    Bağımsız olarak calışmaktdır.
    Devlet bu parayı bizden değil bu ücreti tramer şirketi sms ücretinden kazandığı
    parayı bir nevi olsun giderlerini karşılamaktadır.
    Bir nevi dediğimiz az para değil ama giderleri tümünü karşılar die düşünüyorum, Hatta.
  • 25-08-2014, 17:16:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfa da ilk 3 e gir günlük 1,5-2 k Hiti var.
    Tbm'ler 0.06 ile 0.10 tl arasında. Reg parasından fazla verdiysen kötü olmuş.
    Ikisine 6 tl verdim hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:16:16 -->-> Daha önceki mesaj 17:15:44 --

    Blog yapmayı düşünüyorum aklıma başka birşey gelmiyor
  • 25-08-2014, 17:16:30
    #15
    Takvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ikisine 6 tl verdim hocam
    İyi yapmışsın o zaman
    Rakip :-D
  • 25-08-2014, 17:16:42
    #16
    Kötü bir domain değil, değerlendirilebilir.
  • 25-08-2014, 17:19:32
    #17
    guzel domain
  • 25-08-2014, 17:27:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler yorumlarınız için