Şöyle güzel bir sistem yapsanda tramere her sorgulamada 4 TL vermesek
Hocam tramer kazancı ordan geliyor zaten.
Onu ücretsiz hayatta yapamaz. Lakin şu varki kendilerine aylık bir ücret karşılığı ücret veripte sistemi bağlayabilirse , ozaman kullanıcılarına aylık sabit bir ücret
ile sınırsız yada günlük 5 sorgulama ile yada 10 tl ye 30 işlem yapılabilir
diye bağlayabilir.
konudan çok uzağım hocam coder arkadaşlara danışmak lazım mümkünse zaten projelendirmeyi düşünüyorum benim aklımda paravan olarak kullanmak vardı makaleler vs. ancak dediğinizde olabilir
Arkadaşların dediği gibi projesi zaten belli.
Çok zor hocam dediğim hatta mümkün değil ücretsiz olması çünkü tramer denilen yer devlete bağlı yanlış hatırlamıyorsam devlet alıyor bu parayı bizden. Paravan yapıp bu güzel domaini heba etme derim. Biraz araştır neler yapılabilir diye blog olmayan bir site aç derim ben.
Devlete bağlı bir kurulum değilde. Özel bir şirket.
Bağımsız olarak calışmaktdır.
Devlet bu parayı bizden değil bu ücreti tramer şirketi sms ücretinden kazandığı
parayı bir nevi olsun giderlerini karşılamaktadır.
Bir nevi dediğimiz az para değil ama giderleri tümünü karşılar die düşünüyorum, Hatta.