Alan Adlarım nasıl? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Alan Adlarım nasıl?
2
●
201
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain DeÄŸerlendirme
Alan Adlarım nasıl?
16-07-2014, 17:53:36
#1
gerilim
Hoşuma giden alan adlarını gördükçe alıyorum. Ama fiyatlarını ayarlayamıyorum. Çok iyi olmayan domainler çok daha fazla fiyatlara satılıyor. Ama ben satamıyorum
Fiyatlar fazla mı düşük mü? Neler önerirsiniz.
Göremeyenler için
16-07-2014, 18:42:57
#2
SinneR38
Çok güzel domainlerin var ancak fiyat çok dengesiz ve baZIları çok alırı olmuş hocam
Sent from my iPhone using Tapatalk
16-07-2014, 21:03:28
#3
gerilim
SinneR38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel domainlerin var ancak fiyat çok dengesiz ve baZIları çok alırı olmuş hocam
Sent from my iPhone using Tapatalk
işte hangi domain ne kadar olmalı sorum o fikir istiyorum.
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler