• 12-06-2014, 19:36:10
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Domainim Nasıl ?

  • 12-06-2014, 21:14:18
    #2
    Reg fee hocam bence, eder yönünden
  • 12-06-2014, 21:19:28
    #3
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg fee hocam bence, eder yönünden
    Biraz Daha Açarmısnız Hocam İyimi ?
  • 12-06-2014, 21:29:24
    #4
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz Daha Açarmısnız Hocam İyimi ?
    Hocam piyasa değeri benim yorumumca reg fee yani kayıt bedeli kadar. Ne kadara kaydettiyseniz o civarda bir fiyata satabilirsiniz.

    Dizin sitesi kurarsanız sitekle.com olarak belki akılda kalıcık yönünden avantaj sağlayabilirsiniz, orta şekerli bir domain hayırlı olsun
  • 12-06-2014, 21:31:39
    #5
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasa değeri benim yorumumca reg fee yani kayıt bedeli kadar. Ne kadara kaydettiyseniz o civarda bir fiyata satabilirsiniz.

    Dizin sitesi kurarsanız sitekle.com olarak belki akılda kalıcık yönünden avantaj sağlayabilirsiniz, orta şekerli bir domain hayırlı olsun
    Çok Teşekkür Ederim Hocam Daha Güzel Tasarım İle Kurcam