• 05-02-2008, 13:20:31
    #1
    Arkadaşlar,

    nsbilim.com ne kadar eder sizce?

    Bildiğim kadarıyla PR'si 3.Ayrıca mıknastısın n,s kutuplarından yola çıkarak güzel logolar yapılabilir.
  • 05-02-2008, 20:13:34
    #2
    Boşuna uğraşma derim. Yenilemeye bile değmez. Düşsün gitsin
  • 05-02-2008, 23:39:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    içerik yapabiliyosan içerik yapmaya bak.
    oda olmadı 10 sene bekle illaki değerlenir.