Arkadaşlar bi alan adı regledim yanlız 1 harf yanlış yazmışım hiçde farkına varmadım öylece reglemişim O harf olmadanda hiç birşey ifade etmiyor domain..Boşa gitti yani ): bu domaini nasıl değerlendirebilirim sizce?
Hocam ilk olarak normal açacağınız domaini alın.
Bu yanlış aldığınız domainide basit bir tema ile farklı bir hosting firmasından açın.
Yanlış domain'e aynı tarzda içerik girip birazcık yükseltin.
Daha sonra normal, doğru domain ile normal işlerinize başlayın. İleriki zamanlarda yanlış domain'den kendi domainize link verin.
Sanırım bundan başka yapabileceğiniz bir şey yok. Geçmiş olsun bu arada.
yanlış aldıgın domaine asıl aldıgın domain hakkında tanıtım yazısı ekleyebilirsin link verebilirsiniz o siteyide güncel tutarak asıl sitene faydası olabilir.