Nasıllar sizce ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıllar sizce ?
5
●
252
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Nasıllar sizce ?
21-02-2014, 23:24:44
#1
sys-tem
İçime sinerek aldığım domainler hakkında fikir. Projelendirmek isteyenler içinde bilgilendirme olur.
21-02-2014, 23:30:20
#2
vbx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2-4-6 domainler iyi sayılabilir, ancak diğerleri sanki biraz ağır olmuş, yani zorlama gibi.
hayırlı olsun
21-02-2014, 23:32:23
#3
StormKing
Üyeliği durduruldu
güzel domainler bence hayırlı olsun
22-02-2014, 00:03:10
#4
lazzi
Özellikle hediyeceki.org beğendim. Hayırlı olsun.
22-02-2014, 00:07:12
#5
Blue
5 hariç bende beğendim .
22-02-2014, 00:23:09
#6
sys-tem
@
vbx
Zorlama derken
ince mesaj sezdim.
Teşekkürler arkadaşlar, umarım emeğimizin karşılığını alırız.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler