• 21-02-2014, 23:24:44
    #1


    İçime sinerek aldığım domainler hakkında fikir. Projelendirmek isteyenler içinde bilgilendirme olur.
  • 21-02-2014, 23:30:20
    #2
    vbx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2-4-6 domainler iyi sayılabilir, ancak diğerleri sanki biraz ağır olmuş, yani zorlama gibi.

    hayırlı olsun
  • 21-02-2014, 23:32:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel domainler bence hayırlı olsun
  • 22-02-2014, 00:03:10
    #4
    Özellikle hediyeceki.org beğendim. Hayırlı olsun.
  • 22-02-2014, 00:07:12
    #5
    5 hariç bende beğendim .
  • 22-02-2014, 00:23:09
    #6
    @vbx Zorlama derken ince mesaj sezdim.

    Teşekkürler arkadaşlar, umarım emeğimizin karşılığını alırız.