Konu hortlamış ama benden de naçizane olumsuz bir yorum gelsin.
Kadınlar "bayan" kelimesini sevmezler. Hatta "bayan" kelimesi ile ilgili bir sürü paylaşımlar yorumlar vs. sosyal medyada çok yapılmaktadır.
Bence durum böyleyken bu alan adından ancak erkeklere yönelik bir proje çıkar
Konu hortlamış ama benden de naçizane olumsuz bir yorum gelsin.
Kadınlar "bayan" kelimesini sevmezler. Hatta "bayan" kelimesi ile ilgili bir sürü paylaşımlar yorumlar vs. sosyal medyada çok yapılmaktadır.
Bence durum böyleyken bu alan adından ancak erkeklere yönelik bir proje çıkar
Kadınların gerçekten bu kelimeye karşı antipatileri var. Etrafımdaki feminist arkadaşlar bu kelimeyi kullanınca pençe çıkartıyorlar