• 27-09-2013, 22:07:32
    #10
    Açık arttırmada bende vardım ama katılmadım sonradan vazgeçtim Açıkçası proxy sitesi gibi bişey düşünüyordum sonradan vazgeçtim belki sizde öyle birşeyler yaparsınız
  • 27-09-2013, 23:12:08
    #11
    çok güzel domain. alıcısını beklerseniz x.xxx seviyesine satılabilir. ama sabretmeniz gerek...
  • 28-09-2013, 13:11:55
    #12
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel domain. alıcısını beklerseniz x.xxx seviyesine satılabilir. ama sabretmeniz gerek...
    bende zaten şimdilik portföye ekledim domaini. ilerde güzel bir teklif gelirse satabilirim
  • 28-09-2013, 13:19:18
    #13
    güzel domain beklet kazan
  • 28-09-2013, 16:53:21
    #14
    Güzel alan adı.
    Akla yassak gibi bir proje geliyor. Yazın programı, zaten yasaklar ülkesiyiz. İyi satar.
    Ya da tam tersi proxy