• 25-12-2007, 02:27:34
    #1
    ne kadar eder sizce?
  • 25-12-2007, 20:45:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sadece "reg fee" yazacaktım ama mesaj R10 için kısa geldi
  • 26-12-2007, 01:23:53
    #3
    sabetay sevi hakkında bilgi koyarsam PR değeri kazanacağına inanıyorum...
  • 26-12-2007, 01:31:34
    #4
    Yüzüncü Ad ve Efendi/Beyaz Türklerin Büyük Sırrı kitaplarının popüler olduğu dönemlerde olsa iyi iş yapardı ama ben de jagum gibi düşünüyorum reg fiyatından fazla etmez bu haliyle