• 12-08-2013, 23:44:22
    #1
    Yine bir arkadaş adına ihalesine girdiğim ve bizde kalan bir domain

    iskurilanlari (İşkur İlanları)

    Uzantı .com


    Domaini normalde kendisi kullanacak. Yine de ne olur ne olmaz diye sedoya da ekleyeceğim.
  • 13-08-2013, 01:11:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine bir arkadaş adına ihalesine girdiğim ve bizde kalan bir domain

    iskurilanlari (İşkur İlanları)

    Uzantı .com


    Domaini normalde kendisi kullanacak. Yine de ne olur ne olmaz diye sedoya da ekleyeceğim.
    Güzel domain hayırlı olsun .
  • 14-08-2013, 17:28:02
    #3
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel domain hayırlı olsun .
    Teşekkür ederim.