• 24-07-2013, 22:58:21
    #1
    arkadaşlar elimde z04.net domaini var . Sizce kullanayım mı? Satayım mı?
    Satsam ne kadar ücret eder acaba?
  • 25-07-2013, 12:20:10
    #2
    1 tane yorum geleydi iyiydi
  • 25-07-2013, 12:23:55
    #3
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar elimde z04.net domaini var . Sizce kullanayım mı? Satayım mı?
    Satsam ne kadar ücret eder acaba?
    Hocam açıkçası bence satabiliyorsan sat pek işine yarayacağını sanmıyorum domain çok anlamsız.
  • 25-07-2013, 18:48:08
    #4
    0 olmayaydı belki bmw z4 ile ilgili birşeyler olabilirdi. yada r10.net e z04.net le rakip olabilirsin