Paylasim.Net Hakkında
4
●330
- 24-07-2013, 13:20:47Arkadaşlar biraz önce domain için ödemeyide yaptım. Aldım ancak site kurup uğraşamayacak kadar yoğunum. Bir bakıma domaini satmayı düşünüyorum. Kafamda bir fiyatta yok. Sizce ortalama bi ederi nedir Paylasim.Net domainin?
- 24-07-2013, 13:25:05o domaini ben alacaktım projelendirmek içinayhanlicina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizm i kaptınız h.olsun hocam ederini bilemiyorum gerçekten
- 24-07-2013, 13:56:44teşekkür ederim hocam yorumunuz için. Dediğim gibi pek site kurmak niyetim yok, sizede satabilirimOppon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizm i kaptınız h.olsun hocam ederini bilemiyorum gerçekten