• 01-06-2013, 09:28:09
    #37
    Domain benim panelde takıldı kaldı reis.. Yüz görümlüğü istiyor herhalde... =)
  • 01-06-2013, 09:33:31
    #38
    Gerçekten muhteşem bir domain.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 01-06-2013, 21:41:02
    #39
    Güzel domain hayırlı olsun.
  • 02-06-2013, 00:04:09
    #40
    Harika ötesi!
  • 04-06-2013, 18:41:06
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok güzel bir domain, hayırlı olsun
  • 05-06-2013, 12:01:59
    #42
    güzel bi resim platformu yap kazanmaya bak
  • 05-06-2013, 12:11:32
    #43
    Söylenecek söz yok hayırlı olsun.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-06-2013, 12:13:34
    #44
    resimm.com da bende ama bu domain 100 basar
  • 05-06-2013, 12:50:22
    #45
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat zikretmese idiniz sanki daha iyi olurdu project42....
    domain jenerikten öte com uzantısından daha hoş geliyor kulağa, hayırlı olsun.
    arkadaşa katılıyorum. .com dan daha hoş geliyor kulağa.

    hayırlı olsun.