• 06-05-2013, 01:11:44
    #1


    Madem şampiyon oldular, bir değerlendirme rica edeyim. Tekliflere açıktır
  • 06-05-2013, 02:09:45
    #2
    uzantı okadar değilde domain güzel
  • 06-05-2013, 02:13:10
    #3
    Sarı ile kırmızı ayrı renklerle yazılmış Algıda saçmalama mı oluyor du ne oluyordu bu ...

    Domaine gelecek olursak, .Org uzantısı ile haliyle bir yere kadar ancak Facebook'un bir zamanlar tamamen öldürdüğü spor forumları yeniden canlanıyor sanki... Denenebilir.

    İyi çalışmalar.
  • 06-05-2013, 09:13:12
    #4
    Özellikle farklı renklerle yazdım, tezatlık olsun diye. Okuyanlar nasıl algılar onu bilemem

    Org uzantısı "organization" 'dan geldiği için toplulukları temsil eden siteler için vazgeçilmezdir bence. Kulüplerin adresleri de org'tur. O açıdan ille de com diye takılmayın.
  • 06-05-2013, 09:16:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kötü ığğ
  • 06-05-2013, 09:21:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Org uzantısını seviyorum nedense Millet kaptırmış gidiyor com com

    Domainde güzel. Allah analı babalı büyütsün
  • 06-05-2013, 14:08:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Domain mükemmel tartışmasız.
  • 06-05-2013, 14:47:44
    #8
    Fanatik bir Fenerbahçe'liyim @şirinbaba İş ayrı, aşk ayrı ben de

    Teşekkürler değerli görüşleriniz için arkadaşlar.