• 29-04-2013, 14:45:28
    #1
    ne yapardınız
  • 29-04-2013, 14:45:56
    #2
    hediye ederdim
  • 29-04-2013, 14:48:51
    #3
    projelendirmezdim
  • 29-04-2013, 14:53:38
    #4
    Arama motoru yapardım,Google altyapısını kullanarak.Daha sonra hta reklam alırdım.
  • 29-04-2013, 14:56:15
    #5
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye ederdim
    flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    projelendirmezdim
    iyi ki sizde değilmiş o zaman
  • 29-04-2013, 14:57:22
    #6
    RootX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ki sizde değilmiş o zaman
    evet iyiki. im uzantılarla ilgili pek güzel tecrübelerim yok maalesef