• 20-03-2013, 16:25:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar E-Hizmet . Cøm bu domaini aldım.

    domaini alırken nasıl bir site kurabilirim diye düşündüm aklıma 2 fikir geldi.

    1.Fikir Ehil , Ustaiste , armut Tarzı bir site oluşturmak bunun için biraz bütçe ayırdım E-'nin bi zararı olur mu?

    2.Fikir ise bilgi, paylaşım sitesi kurmak geldi. Örneğin, tc no öğren gibi.
  • 20-03-2013, 16:27:04
    #2
    Bütün e-devlet uygulamaları hakkında kısa, açıklayıcı ve özgün makaleler yazıp sonra kullanıcıyı o linklere yönlendirebilirsiniz.

    Extra olarak devlet kurumlarının belediye ve muhtarlıkların iletişim adresleri, telefon numaraları paylaşılabilir.
    Kurumlara verilebilecek en çok ihtiyaç duyulan dilekçe örnekleri de konulabilir.
  • 20-03-2013, 16:27:27
    #3
    turkiye.gov.tr de e-hizmetler menüsü var öyle birşey düşünebilirsin sürekli söylüyorum
  • 20-03-2013, 16:32:02
    #4
    Çok güzel domain, yaşı da çok iyi. Hayırlı olsun.
  • 20-03-2013, 18:02:54
    #5
    iMpAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün e-devlet uygulamaları hakkında kısa, açıklayıcı ve özgün makaleler yazıp sonra kullanıcıyı o linklere yönlendirebilirsiniz.

    Extra olarak devlet kurumlarının belediye ve muhtarlıkların iletişim adresleri, telefon numaraları paylaşılabilir.
    Kurumlara verilebilecek en çok ihtiyaç duyulan dilekçe örnekleri de konulabilir.
    prozip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turkiye.gov.tr de e-hizmetler menüsü var öyle birşey düşünebilirsin sürekli söylüyorum
    Devletin bir çok kurumu var onların hepsini özgün paylaşmayı düşünüyorum ama siteden link çıkışı verirsem adam sitemden çıkar gider iframe ile site içinde gezebilir ancak onun seo'ya yan etkisi olabilir mi?
    MasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel domain, yaşı da çok iyi. Hayırlı olsun.
    Teşekkürler
  • 21-03-2013, 01:25:17
    #7
    Hizmetten arkadaşlara satabilirsin (veya bagıslarsın)