Merhaba arkadaşlar E-Hizmet . Cøm bu domaini aldım.
domaini alırken nasıl bir site kurabilirim diye düşündüm aklıma 2 fikir geldi.
1.Fikir Ehil , Ustaiste , armut Tarzı bir site oluşturmak bunun için biraz bütçe ayırdım E-'nin bi zararı olur mu?
2.Fikir ise bilgi, paylaşım sitesi kurmak geldi. Örneğin, tc no öğren gibi.
Bu E-'li domain'e nasıl proje gider?
6
●439
- 20-03-2013, 16:27:04Bütün e-devlet uygulamaları hakkında kısa, açıklayıcı ve özgün makaleler yazıp sonra kullanıcıyı o linklere yönlendirebilirsiniz.
Extra olarak devlet kurumlarının belediye ve muhtarlıkların iletişim adresleri, telefon numaraları paylaşılabilir.
Kurumlara verilebilecek en çok ihtiyaç duyulan dilekçe örnekleri de konulabilir. - 20-03-2013, 18:02:54iMpAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDevletin bir çok kurumu var onların hepsini özgün paylaşmayı düşünüyorum ama siteden link çıkışı verirsem adam sitemden çıkar giderprozip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iframe ile site içinde gezebilir ancak onun seo'ya yan etkisi olabilir mi?
TeşekkürlerMasterUnion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iframe ile site içinde gezebilir ancak onun seo'ya yan etkisi olabilir mi?