• 20-03-2013, 10:56:37
    #1
    Merhabalar. CC uzantısını boşta görünce regledim. Domaini kullanamayacağım fakat ederi nedir sizce? İş görür mü?
  • 20-03-2013, 18:03:58
    #2
    O kadar kötü mü ya