• 31-10-2012, 16:08:26
    #1
    Domain kaydını kendim yaptım.. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Domain:
    Yaş:
    Kayıtlı firma:
    İstediğiniz ücret:

    Bütçe: 100 TL

    Bu şablona göre pm gönderebilirsiniz..
  • 31-10-2012, 16:18:15
    #2
    Bütçe belirtiniz, o kadar konu kilitlendi ama hala bütçesiz konu açılıyor..
  • 31-10-2012, 19:29:34
    #3
    İmzamdaki domainlere bir göz atın.
  • 31-10-2012, 19:41:11
    #4
    hemşerim; 100 lira bütçe çok az, ciddi düşünürsen imzamda güzel e-ticaret ve alışveriş domainleri var.
  • 31-10-2012, 21:27:29
    #5
    bütçe dışı ama yinede yazayım
    alicam*com 11 yaşında
  • 31-10-2012, 23:02:46
    #6
    İlgilenen arkadşalara teşekkür ediyorum güzel bir domain kaydı yaptım..