"Yorum" domaini arıyorum
10
●509
- 29-10-2012, 18:11:59
- 29-10-2012, 20:28:50Bu bölümde hem siz hemde satıcı kişinin zaman tasarrufu ve yanlış anlaşılmaların önlenmesinin sağlaması için konu açarken aşağı daki şablonu konunuzda kullanma zorunluluğu getirilmiştir.
Aranan Domain Türü:
Domain İçin Ayrılan Bütçe: Zorunlu
ŞABLONA GÖRE AÇILMAYAN KONULAR UYARILMADAN KİLİTLENECEKTİR.
https://www.r10.net/domain-ariyorum/8...-kurallar.html