• 14-06-2010, 18:56:51
    #1
    bi süre önce elimde 5-6 domain vardı. sıkışınca hepsini toptan sattım. biraz s.laklık yaptım... şimdi gün boyu iş gereği pcdeyim. ve boşum. kafamda bazı şeyler var. eğer bi arkadaş vereceğim domaini reglerse duacısı olurum.karşılığında şimdilik verebileceğim birşey yok. ama net üzerinden yapabileceğim şeyler söylerse yaparım.... ilgilenen,ilgilenmeyen.tşkler...
  • 14-06-2010, 20:24:35
    #2
    reglerim.de kazancımız ne olacak