• 16-05-2010, 23:49:47
    #10
    reaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum her konuya yorum yapmak zorundamı hissediyorsun kendini? nedir?
    Evet..

    Başka bir sorun varsa onu da cevaplayım..!!!
  • 16-05-2010, 23:52:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet..

    Başka bir sorun varsa onu da cevaplayım..!!!
    o üç ünlem ne anlama geliyor? kralımı oldun forumun?
  • 16-05-2010, 23:55:59
    #12
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman dikkat et de bilader.. Piyasa seni sallamasın Fenerbahçe de 2 trabzonspor maçından önce sallıyordu.. Ama trabzon sallandırdı...
    Şuan bursa sallanıyor abi, deprem var !
  • 17-05-2010, 00:00:08
    #13
    e-hacker.org Ne verirsin bu domaine?
  • 17-05-2010, 00:04:28
    #14
    e-oyuncu.com
    2008 kayıtlı
    indirim yaptım, tek fiyat 150 TL
  • 17-05-2010, 00:17:01
    #15
    e-ikea.net 20 adet dolu uzantısı vardır gayet kelepir= 100 tl
  • 17-05-2010, 00:31:56
    #16
    Yazan arkadaşlar sağolsunlar fakat aralarında güzel domain seçemedim.Mesela e-game,e-paylas,e-dizi bu tarz tireli fakat jenerik olursa dönüş yapacağım.
  • 17-05-2010, 00:37:51
    #17
    RootX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazan arkadaşlar sağolsunlar fakat aralarında güzel domain seçemedim.Mesela e-game,e-paylas,e-dizi bu tarz tireli fakat jenerik olursa dönüş yapacağım.
    beğenmemiş olabilirsin ama jenerik değil deme domain alınır

    ŞÖYLE bir link vereyim, mesajdaki 20 DOLU UZANTI vurgusunu altını da çizerek tekrar yapayım jenerik mi değil mi tekrar düşün... ha ben bundan ne yapayım dersen onu da anlarım
  • 17-05-2010, 00:41:16
    #18
    cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beğenmemiş olabilirsin ama jenerik değil deme domain alınır

    ŞÖYLE bir link vereyim, mesajdaki 20 DOLU UZANTI vurgusunu altını da çizerek tekrar yapayım jenerik mi değil mi tekrar düşün... ha ben bundan ne yapayım dersen onu da anlarım
    Kaç kişi yorum atmış herkesin tek tek domainini değerlendirmedim genelleme yaptım.Ayrıca jenerik değil demedim yazılanlar.Sadece benim istediğim tarzda yok.Ayrıca sizin domaini çok beğendim fakat 100tl verecek kadar geliştirmedim işleri.

    iyi çalışmalar.