• 16-06-2009, 23:12:41
    #28
    Manyak.NET'i sequente arkadaşımıza satmış bulunuyorum.
    O domainin hayrını ben de paranın bereketini görürüm inşallah.
  • 16-06-2009, 23:21:23
    #29
    Güzel alışveriş olmuş. İki tarafada hayırlı olur inşallah..
  • 16-06-2009, 23:30:25
    #30
    eyvallah can dost, umarım öyle olur.