• 02-09-2013, 21:57:56
    #10
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domail nedemek üstadım?
    Klavye hatası olmuş hocam düzeltim konudan da düzeltim.
    Başlık düzenlenemediği için öyle kalmış...
  • 02-09-2013, 22:08:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sineld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavye hatası olmuş hocam düzeltim konudan da düzeltim.
    Başlık düzenlenemediği için öyle kalmış...
    Konuda halen domail yazıyor.
  • 02-09-2013, 22:18:39
    #12
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda halen domail yazıyor.
    düzenlendi tşk...