istiklal ve bagdat açıkçası pek hoşuma gitmedi. Bazen yanında tam alınamasa da, istiklal caddesi gibi, şık duran domain'ler oluyor. Bu 2'si uyumlu gelmiyor kulağıma.
termoskupa için daha iyileri alınabilirdi diyeyim. Bence gereksiz olmuş.
asyaotel
http://www.otelasya.com/ diye bir yer varmış. Oraya satılabilir. Ama 3 yıldız olduğu için çok da etmez gibi.
hoteldevran
http://www.hoteldevran.com/ Aynı şekilde burada da bir hotel var. Ama bu yukarıdakine göre daha kötü gibi geldi.
cadde leri bilerek aldım yanlışlık yok bence bu halleriyle de iş yapar caddesi ni almaya bütçemiz yetmez
oteller her zaman iş yapar gibi düşünüyorum
termos kupa da son kullanıcısını bekleyecek artık