istiklal ve bagdat açıkçası pek hoşuma gitmedi. Bazen yanında tam alınamasa da, istiklal caddesi gibi, şık duran domain'ler oluyor. Bu 2'si uyumlu gelmiyor kulağıma.

termoskupa için daha iyileri alınabilirdi diyeyim. Bence gereksiz olmuş.

asyaotel

http://www.otelasya.com/ diye bir yer varmış. Oraya satılabilir. Ama 3 yıldız olduğu için çok da etmez gibi.

hoteldevran

http://www.hoteldevran.com/ Aynı şekilde burada da bir hotel var. Ama bu yukarıdakine göre daha kötü gibi geldi.