Merhaba,
Forumdaki kötü Netflix tecrübeleri nedeniyle gittim kendim abonelik aldım. Çok fazla kullanmadığım için paylaşımlı yapacağım.
3 kişi bana yazabilir. Kendinize özel profiliniz olacak ve kendi profilinize sizden başkası girmeyecek.
Tek bir cihazda kullanım yapabilirsiniz. Cihaz değiştirmeniz gerekirse, bilgi verirsiniz, yeni cihaza geçişini sağlarız. Ancak sürekli değiştirmeniz gerekiyor ise, ya abonelik alın ya da diğer satıcılara bakın.
1 aylık abonelik - 100 TL'dir.
Hem ticaret yapmış oluruz, hem işiniz görülmüş olur.
Teşekkürler
Netflix ihtiyacı olanlar bakabilir
0
●228