• 17-07-2025, 18:12:22
    #2
    Çok berbat bir sezondu, çok mantık hatası vardı, şu diziye yakışmadı, cevaplanmayan bir sürü soru kaldı akıllarda...
  • 17-07-2025, 18:13:03
    #3
    İyice saçmaladılar.
  • 17-07-2025, 18:14:25
    #4
    Yeni bir çekim yapılacağı ve bununda Amerika'da olacağı söyleniyordu. Hatta son bölümün son repliğinde görmüştüm.
  • 17-07-2025, 18:15:02
    #5
    ilk 2 sezon mükemmeldi sonraki sezon hayal kırıklıgı oldu benım için.
  • 17-07-2025, 18:39:06
    #6