• 19-04-2025, 23:27:11
    #1
    Her ay düzenli olarak ödeme yapacağım. forumda ortaklasa kullananlar varsa . pm atabilirler
  • 19-04-2025, 23:29:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Golmander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ay düzenli olarak ödeme yapacağım. forumda ortaklasa kullananlar varsa . pm atabilirler
    hocam sipay ile %60 cashback ile alabilirsin 300₺lik pakete 120₺ gibi bişey ödemiş oluyorsun.
  • 20-04-2025, 10:42:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10 da sorunsuz ve sürekli Ultra HD 4 K En üst paket NETFLIX satışımız mevcuttur ...
    Bizden sorun yaşayan tek kişi BULAMAZSINIZ
  • 20-04-2025, 11:57:15
    #4
    dogapurelife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da sorunsuz ve sürekli Ultra HD 4 K En üst paket NETFLIX satışımız mevcuttur ...
    Bizden sorun yaşayan tek kişi BULAMAZSINIZ
    fiyat pm lütfen