• 02-03-2025, 21:55:45
    #1
    İkinci bölüme geçtim ben çok beğendim doğrusu. Tanıdık yüzler normalde bana bıkkınlık verir ama bunda hiç öyle olmadı. Tavsiye ederim 💯💯💯
  • 02-03-2025, 21:57:11
    #2
    Ben izledim biraz siyasi olaylar var direkt kapattım malum trt yine algı yapmış
  • 02-03-2025, 21:58:43
    #3
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben izledim biraz siyasi olaylar var direkt kapattım malum trt yine algı yapmış
    Hocam zaten siyasi bir olayın altını çizmek için yapılmış bir dizi.