• 30-07-2020, 08:58:59
    #1
    Dün bir diziyi merak ettiğim için hesap açmış bulundum...Devam ederim bu platforma....aylık 10 tl 2 kişi alabilirim
  • 30-07-2020, 09:03:13
    #2
    UA57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir diziyi merak ettiğim için hesap açmış bulundum...Devam ederim bu platforma....aylık 10 tl 2 kişi alabilirim
    pm atıyorum
  • 30-07-2020, 09:12:19
    #3
    kadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45tl değerinde neftlix aile hesabı 15tl/ay şekllinde satışını yapıyorum ilgilenir iseniz pm atabilirsiniz hocam
    Yasak