• 17-07-2019, 14:08:32
    #1
    Merhaba
    Kendi paketim bittiği için yeni bir aile paketi arıyorum, boşta yeri olan var mı?

    (Eğer yer olursa 2 kişi gelebiliriz)


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 17-07-2019, 15:36:44
    #2
    3 kişilik yerimiz mevcut
  • 18-07-2019, 20:37:22
    #3
    Aynı şekilde bende spotify aile hesabı arıyorum yıllık. İlgilenen arkadaşlar dönüş yaparsa sevinirim.